Pages

zaterdag 7 januari 2012

Aankopen..

Hey allemaal,

En ook ik (Anne-Co) heb nieuwe aanwinsten erbij!

Ik loop stage in een verzorgingshuis, en kreeg met kerst van mijn teamleidster een vvv bon van €15,00.
Die heb ik besteed bij de Hema.
Ik heb daar een ring, oorbellen en haarschuifjes van gekocht.

Ik had nog een spijkerbroek nodig en ik zag een leuk zomerblousje op de site van de H&M.
Dat heb ik dus besteld.. Alleen had ik een verkeerde maat van de broek besteld, dus die kon ik weer retour doen!
Het blousje (€7,45), is lekker flodderig, en staat me leuk.

Van maandagavond tot woensdagmiddag ben ik bij een nicht van mij in Amersfoort geweest.
We zaten zo te kletsen over kleding, en toen zei ik dat ik nog heel graag een lange zomerjurk wil.
We zouden woensdagmiddag even de stad in gaan (Amersfoort) en wilde ik naar zo'n jurk gaan zoeken.
Maarrr.. mn nicht die had er nog een voor mij, dus heb ik die overgenomen :-)

Vrijdagmiddag moest ik op een tweeling bij mij in de straat passen.
Ter vergoeding kreeg ik een bon van €10,00, die ik kan besteden bij een drogisterij in ons dorp (drogisterij Oud). Daar heb ik make up van gekocht.

Verder ben ik gistermiddag naar Kampen geweest, om een spijkerbroek te kopen.
Die heb ik bij de winkel By Deez gekocht, en koste €49,00. Hij zit erg lekker, dus ben er heel blij mee!
Ook kwam ik nog een oranje blazer tegen. Zonder sale kost hij €40,00, maar omdat er 50% vanaf ging had ik em voor €20,00. Misschien een gewaagde kleur, maar dat is weer eens wat anders!

Een poosje geleden heb ik papilotten gekocht..
Dat zijn staven met ijzerdraad binnenin, waarmee je krullen in je haar kan maken.
Je moet een pluk haar eromheen wikkelen, en dan buig je de uiteinden naar elkaar zodat het blijft zitten.
Dat kan je het beste doen als je je haar net hebt gewassen. Dan krijg je de krul het mooiste.
Ik zou zeggen: probeer het uit, ze kosten bij de kruidvat maar iets van rond de €3,-!

Fijn weekend!

Liefs, Anne-Co
                                                        Hier de foto's van mijn aanwinsten.

 
 
*die gekleurde lange staven zijn papilotten*


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten