Pages

woensdag 15 februari 2012

Druk druk!

Hey allemaal,

Hé hé..
Nu heb ik eindelijk weer eens normaal de tijd om een berichtje te schrijven.

Greetje vertelde al over het weekend, dat het vrijdagavond gezellig was!
De stompjes van de inca sigaretten staan nog steeds zoals we het vrijdagavond hebben neergezet.
In de sneeuw!
Greetje zegt dat ze niet meer rookt, hetzelfde kan ik niet zeggen.
Mn broer vraagt zo af en toe nog wel eens 's avonds; Anne-Co rook je er even één mee?
Nouja.. dan doe je het maar. Het is nog gezellig ook (maar wel slecht!).

Vooruit.. Dan ook nog maar even over school babbelen.
Eigenlijk maak ik daar niet zoveel bijzonders mee..
Klinkt saai, maar saai is het niet op school!
Morgen ben ik een heerlijk dagje vrij van school.
Omdat er een doe-dag is voor 4e klassers.
Die komen kijken bij ons op school, en gaan van alles doen.
Dus dat wordt een lekker lui dagje! :)
Oja.. Mijn leraar van rekenen liet ons een filmpje zien.
Erg indrukwekkend, dus ik raad het aan om te bekijken!
Zie de link hieronder.

http://www.youtube.com/watch?v=7y2KsU_dhwI&feature=mfu_in_order&list=UL

Een meneer interviewt verschillende mensen in Amerika over Adolf Hitler, en over abortus.
Erg mooi!!

Nou.. Ik ga me klaarmaken voor het oppassen. Moet zo namelijk weer op mijn buurjongetjes passen.
Erg gezellig!!

Liefs Anne-Co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten