Pages

woensdag 8 februari 2012

Fotoboek Londen 2011,

Hey allemaal,

Afgelopen jaar in oktober ben ik (Greetje) naar Londen geweest, zoals jullie ook konden lezen op onze blog. Ik had het erg druk met school en daarom nog niet echt tijd gehad om online een fotoboek te maken.
Afgelopen weken was ik het zat en wilde ik hem afhebben, zodat ik hem kan gebruiken voor m'n tentamen die ik morgen heb.
In het begin was het beetje irritant, omdat internet vast liep of dat het te laat werd om het fotoboek af te krijgen, maar vorige week heb ik hem besteld en vanmiddag kon ik hem ophalen!
Ik heb hem gemaakt en besteld op www.hema.nl en hij kostte rond de €32,00. Je kon ook kiezen om hem thuis te laten bezorgen, maar dan moest je wel extra betalen. Ik heb hem zelf opgehaald zonder extra kosten, omdat ik toch elke dag door de stad moet.
Ik raad iedereen aan om ook online een fotoboek te maken van speciale plekken waar je bent geweest. Zelf zou ik het dus niet van elke vakantie doen, omdat het anders te duur wordt.
Ik ben erg blij met het resultaat! Wat vinden jullie?

Liefs...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten