Pages

dinsdag 14 februari 2012

Our life...

Hey allemaal,

Vanaf nu proberen we elke week te plaatsen wat we zoal doen en als het lukt met wat foto's.
We plaatsen dan elke maandag of elke dinsdag! Hier is de eerste:



Maandag 06-02-2012
Deze week begonnen voor mij (Greetje) de tentamens en dat betekent veel vrij, maar ook heel veel leren... helaas! Ik had dinsdag tekenen en heb maandag geleerd voor mijn tekenen theorie tentamen! Het ging over postmodernisme. Tekenen praktijk is super leuk, maar de theorie is zo ongelovelijk saai dus vaak leer ik die toetsen minder goed.. heel slecht ik weet het, maar bij m'n praktijk haal ik vaak wel een voldoende en die tellen ook veel zwaarder mee dus zo compenseer ik het weer een beetje.

En ja ik zei het al.. veel vrij deze komende twee weken!!
Dinsdag 07-02-2012:
Vandaag had ik 1 uurtje tentamen tekenen theorie en hij was nog best makkelijk, hopelijk blijkt dat ook uit het cijfer! Na het tentamen ging ik zoals altijd naar huis op de fiets en het was zo ongelovelijk koud!! Gelukkig was m'n moeder bij m'n oma dus daar heb ik even een tussenstop gemaakt en gezellig wat koffie gedronken en een stukje uit m'n boek voor m'n tentamen literatuur van nederlands gelezen.
Thuis hebben m'n moeder en ik heerlijk gelunched met een geroosterd broodje met zalm... mmm!

's Middags heb ik m'n experimenten voor tekenen praktijk afgemaakt!

Woensdag 08-02-2012:
Dit was de enige dat van m'n tentamenweken dat ik bijna de hele dag naar school moest, want ik had tentamen tekenen praktijk. Het was erg leuk en gezellig. Ik moest een meerluik maken van een gedicht. De genoemde dingen uit het gedicht moest ik met beelden verwerken in het meerluik. Ik ben erg blij met het resultaat.. wat vinden jullie?

Donderdag 09-02-2012:
Vandaag had ik maar 20 minuten mondeling engels tentamen. Ik had m'n fotoboek van London meegenomen en het hielp, want ik heb in ieder geval een cijfer boven de 7.0! Daar was ik super blij mee natuurlijk!
Toen ik thuis kwam lag de insite op de mat dus die heb ik eerst even doorgebladerd.

Vrijdag 10-02-2012:
Eerst even examentraining engels gehad en daarna... yeahh Weekend!
Toch heb ik 's middags eerst nog m'n tentamens de week erop voorbereid en daarna heb ik heerlijk gerelaxed.
's Avonds heb ik met Anne-Co opgepast bij haar buurvrouw. Dat was erg gezellig. De Inca sigaretten uit Peru die Anne-Co haar zus had meegenomen verschilden niet erg veel met die van hier, maar ik weet wel: ik rook niet meer!

Zaterdag 11-02-2012:
Vandaag had ik vrij genomen van m'n werk om goed te leren voor m'n tentamens.
Na wat uitgeslapen te hebben, ben ik 's middags begonnen met leren voor m'n tentamen van maandag.
Rond 3 uur heb ik m'n vriend opgehaald en hebben we nog lekker geschaatst!! Had ik toch nog even de tijd om te schaatsen tussen al die drukte.
's Avonds zijn we naar een bandje geweest dat erg gezellig was.

Zondag 12-02-2012:
Deze dag gebruik ik altijd om lekker niks te doen en te relaxen. 's Middags heb ik nog even geschaatst in de sneeuw.

Dit was mijn week..
Hoe was jullie week?

Liefs Greetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten