Pages

zaterdag 4 februari 2012

Schoenen

Hey allemaal,

Ja ja! Ik heb ze!
Je zult nu wel denken; 'wát heeft ze?'
Ik heb afgelopen vrijdag veterlaarsjes met hak gekocht.
De laatste tijd zie je die veel. Alhoewel niet iedereen ermee loopt, want het moet maar nét bij je passen.
Het leuke is dat Greetje en ik (Anne-Co) ze kunnen hebben.
Greetje heeft ze namelijk ook maar dan in het zwart. En ze zien er net weer iets anders uit, maar het idee is hetzelfde.

Afgelopen woensdag was ik in een bui 'schoenen kopen'.
Alleen liet mijn pinpas merken dat het niet kon.
Mn moeder had net het geld wat erop stond over gemaakt naar mijn spaarrekening.
Wat ook een goed idee was, want sparen is voor mij best moeilijk :D
Herkenbaar?

Toen ik thuis kwam liet ik aan mn moeder de schoenen zien die ik graag wilde kopen, en kreeg ik geld van dr om ze te halen. Dat heb ik vrijdag in een tussenuurtje met een klasgenootje gedaan.
Of ik er spijt van heb? Nee totaal niet!
Ze lopen heerlijk, en het is weer eens iets anders dan normaal.

Als jij ook zo'n type bent die ze kan hebben, en je financiële toestand staat het toe, zeg ik: Kopen!!
Ze zijn er in verschillende kleuren en soorten.
Hieronder een foto van mijn laarsjes, daar weer onder staan foto's van andere.

Liefs...







Je zult je misschien afvragen 'wat moet ik er nou op dragen?'.
Een spijkerbroek maar ook een rokje of jurkje kan je erboven dragen.
Als je er een rokje of jurkje boven draagt, doe dan een lekkere dikke maillot of panty aan want een legging staat helaas niet zo mooi.
Trouwens.. een maillot of panty staat ook hartstikke leuk en het geeft het geheel weer een leuke uitstraling.
Misschien kennen jullie het kledingmerk 'NOA NOA'?
Leuk merk met apartere kleding.
Kijk eens op hun site en doe ideeën op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten