Pages

maandag 26 maart 2012

Nieuwe aanwinst..

Hey allemaal,

Oeps..
En steeds maar weer vergeet ik een berichtje te plaatsen.
Maar Greetje attendeert mij er dan weer op, dus eindelijk ben ik zover gekomen dat ik weer een berichtje plaats.

En ja.. het gaat over mijn nieuwe aanwinst.
Op woensdag heb ik altijd de eerste 2uur vrij, en omdat het zulk mooi weer is de laatste tijd besloten een klasgenoot en ik Kampen in te gaan (daar is onze school ook).
We hebben even lekker gewinkeld, en daarna terrasje gepakt.

Deze zomer is er weer super leuke kleding in de verkoop.
Jammer genoeg heb ik geen pinpas waarmee je maar kan blijven pinnen, anders wist ik het wel....

Hieronder de foto van mijn nieuwe jurkje!

Winkel: By Deez in Kampen.
Prijs: van €....? voor: €29,00

Liefs...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten