Pages

maandag 16 april 2012

Week view...

Hey allemaal,

Het is weer eens tijd voor een Week View.. Ik weet nog niet of ik het elke week zal doen en ik heb waarschijnlijk de ene week wat meer foto's dan de andere week, maar ik doe m'n best ;)
Deze week was erg relaxed ondanks de tentamens die ik had.
Zondag had ik verjaardag van mijn moeder en maandag verjaardag van mijn vriend. Wat ik hem ga geven komt nog, want dat is nog niet binnen ;).
Dus het was een erg druk, maar gezellig weekend met veel familie.
Dinsdag had ik vrij en dus kon ik lekker relaxen. Ik was nog bij mijn vriend en hij moest nog wel even naar school dus ik moeste er aan geloven en ben toch maar begonnen met leren voor mijn tentamen literatuur Duits en moest ik mijn verwerkingsopdrachten voor Duits nog even maken. Het was niet zoveel en ook niet zo moeilijk dus dat viel me mee.
Woensdag had ik half 12 mijn tentamen tot half 1 dus ik kon lekker uitslapen en 's middags nog even leren voor m'n tentamen Frans die ik donderdag om dezelfde tijd had. Thuis heb ik even heerlijk een sandwich voor me gemaakt. Mmm wat was die lekker... Mijn ouders hadden een bruiloft dus ik moest nog boodschappen doen en we aten pizza!! 's Avonds heb ik lekker niks gedaan.
Donderdag was eigenlijk een beetje hetzelfde. Ook ben ik nog even met mijn moeder naar het tuincentrum geweest voor een paar planten voor aan de pergola in de tuin.
Vrijdag had ik een tentamen maatschappijleer die echt super makkelijk was. 's Middags ging ik met de bus naar mijn vriend. Helaas moest ik staan, omdat het zo ontzettend druk was en ik kan je vertellen dat is niet prettig, maar ja.. In Emmeloord aangekomen hebben mijn vriend en ik vriendschapsringen uitgezocht, omdat we zondag een half jaar samen waren.
's Avonds hadden we een verjaardag en gingen we uiteten.
Zaterdag heb ik lekker uitgeslapen en 's middags de programma's die ik volg teruggekeken.
Zondag heb ik eerst heerlijk uitgeslapen, daarna koffie gedronken bij familie en 's middags hebben mijn vriend ik samen lekker relaxed gelezen.
Dit was mijn week. Niet heel bijzonder, maar ja...

Liefs Greetje
Jaja.. die verwerkingsopdrachten Duits moesten ook af en het is me gelukt....
Nog even boodschappen doen en ik wilde persé m'n nieuwe jas aan dus zie het resultaat...
M'n lekkere zelfgemaakte sandwich met kaasbol en jus d'orange...
Tentamens, tentamens en nog eens tentamens... Franse literatuur leren...
's Avonds pizza eten!!!
Donderdag nog maar een keer zo'n heerlijke sandwich gemaakt terwijl ik Birdy - People help the people luisterde. Echt een mooi nummer.

Thuis lag er weer een testel van L'oreal op mij te wachten. Ik ben benieuwd en zal er binnenkort wat overschrijven.
Tuincentrum...
Jaja.. de vriendschapsringen. Ze zijn van staal en bij mij zit er een klein steentje in. Binnenin staat de naam van mijn vriend en bij hem mijn naam en de datum! Ik ben er zo blij mee!
Zondag lekker mijn boek van de laatste Twilight uitgelezen. Love it



Geen opmerkingen:

Een reactie posten